Post by nearexinlaiblom on Mar 9, 2022 9:57:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ ADSB Flight Tracker Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ADSB Flight Tracker Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver VIP-status ▞▞▞
▞▞▞ ADSB Flight Tracker Lite 2022 version ▞▞▞
Gratis data ikke gratis
virker ikke tabte servere som virkelig!
Enkelt og ud over, hvad jeg forventede.
Når du får Corvette Corvette Corvette Corvette mad, du kan lide det, hvem får hvem jeg får det jeg får det jeg får det jeg får det jeg får det jeg får det jeg får det jeg får det sender dig 😉
Jeg kan se, at den seneste version (9.0) har fjernet engangskøbsmuligheden, £10 ubegrænset brug. Hvor skuffende. Jeg troede, det var værd at have. 19/05/21. Får nu 4 stjerner efter gendannelse af engangskøbsoption. Ville få 5, hvis ændring af skærmoverskriften ikke var sådan en pfaff. Kræver to fingre for at rotere skærmen, hvilket uvægerligt også ændrer zoomniveauet. Hvorfor ikke bare klikke på overskriftsboksen og indtaste nummeret? Kunne som standard være 000, hvilket ville gøre N-knappen overflødig.
Flere opdateringer om ugen. Afinstalleret.
Svært at finde placering
ADSB Flight Tracker Lite Viaggi e info locali xhr
betalt et par dollars for nærhedsadvarslerne og en anden funktion. det værd. dette er mere en av nørd eller piloter venlig hvis fkight tracker hvis yku vil have noget til at spore din bedstemors fly prøv FlightAware også i tilfælde af at udvikleren tilfældigvis ser dette i dag, som er den 25. april 2019. Jeg har fået en fejl fra adsb-serveren, hvilken af selvfølgelig er adsbexchange forbudt, om det er en 403-kode, jeg kan ikke huske, men forhåbentlig er det et problem med deres servere og ikke dem, der regulerer data
Nej, om det skal Liverpool eller Manchester
Foretog 3 køb. Meget langsom at indlæse. Upålidelige data vises.
det er slemt, det vil ikke åbne, så jeg kan se politiets choppa
Denne app er fantastisk til at finde private/militære fly, der ikke er på FR24 osv. Jeg betaler gerne for den, hvis de nogensinde udgiver en manual. Jeg er en kæmpe luftfartsnørd, ret god til tekniske ting. Og alligevel ved jeg, at jeg går glip af 75 % af appen, fordi der ikke er nogen guide. Det er ikke intuitivt, og selv blot et vagt overblik over de forskellige indstillinger ville hjælpe enormt. Hvis du opkræver betaling for det, bør du være i stand til at fortælle folk, hvordan de skal bruge det.
ADSB Flight Tracker Lite Viaggi e info locali xhr
Zombie Evil ஆர்கேட் vkhl
ADSB Flight Tracker Lite მოგზაურობა და ადგილობრივი ინფორმაცია kttm
Det er en fantastisk app, men jeg må sige, at jeg er fuldstændig uenig i den abonnementstilgang, der er blevet vedtaget. Ikke sejt!
Fantastisk nørdet ordentligt optræde militær også!
Ikke dårligt lidt langsomt
3 stjerner, fordi der er en tidsbegrænsning, du kan bruge dette GRATIS, så er det $0,99/måned efter det. Dette gøres af FRIVILLIGE og ikke en egentlig virksomhed. Jeg forstår, at du beder om donationer, men det er latterligt at opkræve betaling for noget, du laver GRATIS.
godt
Det er en ægte KILLER APP 💪, og vi troede, at den sidste af de fantastiske apps var væk for altid, godt arbejde, jeg kan faktisk bruge denne på arbejdet, mens jeg er i pausen (sommetider 5 min. forsinkelse), dog 100% NØJAGTIG! AAA 😂😂😂😉
Kan virkelig godt lide det realistiske radarskærm-look. Er der nogen chance for at få waypoints og vejkryds tilføjet til kortet såvel som VOR'erne og NDB'erne?
Flight Tracker ?!... meget travl skærm fuld af info. Ingen hjælpemenu og tilsyneladende ingen måde at finde eller spore et fly. Det er en nørd-app. uden praktisk nytte for rejsende eller værter. Afinstalleret efter 10 min.
Værdiløs app uden værdi viser ikke andre fly end nogle få
Bøde
fungerer fint efter mine barnebarns embry-gådeflyvning på Daytona-stranden, lidt svært at finde ud af, men OK
Det er en meget flot app til at finde fly
Fantastisk gratis prøveperiode, der er et kig værd!
Helt enestående. Hvis du er færdig med at kigge på amatør-tegnefilm-apps til flysporing og vil have noget, der er mindre fnug og flere tekniske detaljer, skal du downloade denne app.
Jeg ville elske en mulighed for at skifte til Google maps satellitvisning. Som det er; dette er en genial app.
Elsker det
Fantastisk app, har brug for lidt tid til at komme rundt ... et punkt, tillader appen historiske stier, da jeg ikke kan finde nogen indstilling for dette....
Det viser sig godt under flugten. den låser flyvninger i landingshastighed før lufthavnen, indtil den letter igen i Chennai.
Samme råd som den originale 3d-version startede godt, udvikleren så $-tegn og mistede sin markedsandel. Sikke et spild af en engang fantastisk apk
For dyrt for hvad det er. Adsbexchange-data er crowdsourcet og tilgængelige gratis i webfremviseren.
ADSB Flight Tracker Lite er hundrede procent nøjagtig. Jeg kan tilpasse farverne på min radar fra land, hav, kystlinje, høj alt, lav alt, faldende, klatring, lufthavnes midterlinjer, tal, beacons, byer, steder, forgrund, baggrundstekster. Meget let at gøre Jeg har også betalt for 3d-versionen. Jeg har aldrig haft nogen problemer. Alt, hvad jeg kan sige til ADSB Radar, er at identificere militærfly mere realistiske, som andre apps gør på deres radarer. gør det nemmere at få øje på dem ved næste opdateringer
God app, men selv "lite" versionen bliver større for hver opdatering. Nu er næsten 100 mb installeret, IIRC den var < 30 mb, da den første gang blev udgivet. Svar på dev-svar: Talte ikke om DOWNLOAD-størrelsen. Jeg talte om størrelsen INSTALLERET, dvs. hvor meget plads den tager på telefonen, når den er indlæst og bruges.
Hvad er forskellen mellem lite version og hovedversion? [Er farver det eneste, der er anderledes? Eller noget andet]
Ikke sikker på om annullering politik. Jeg formoder du mener premium versionen?? De har den lettere version. Med hensyn til appen, bare genial. Nærmest en kontroltårnsmonitor. D
Bedste radar tracker derude
Kun 5 minutter gratis
Den bedste af slagsen. Udover kommercielle og GA, også sporer NASA, DOD, USAF, droner, osv. Jeg ved, jeg bor af Edward's AFB og.Grey Butte, hvor UAV'er flyves